TOGNANA - Sklep internetowy
Sprawdź produkty:
Zastawa stołowa Tognana
Naczynia Tognana
Kawiarki Tognana
Porcelana od 1775 r.
Początek rodzinnej działalności przemysłowej Tognana sięga 1775 roku. Obecna firma zajmująca się wyrobami ceramicznymi, została otwarta w 1946 roku. Przechodząc w krótkim czasie z majoliki do porcelany, wytwarzanej tradycyjnymi metodami wypalania, spiekania i zeszklenia. Firma szybko stała się jednym z głównych krajowych producentów naczyń porcelanowych wysokiej jakości, a jej reputacja uległa dalszej poprawie dzięki połączeniu z New Fontebasso S.p.A. w 1989 roku.
Towarzystwo Ceramiczne Andrei Fontebasso S.p.A, w produkcji wyrobów ceramicznych działa od 1760 r, następnie również w produkcji porcelany szlachetnej.
Współpraca z rodziną Morosi rozpoczęła się w 1998 r., a jej zwieńczeniem było wykupienie całej nieruchomości w 2000 r. i rozpoczęcie odnowy marki. Dziś marka Tognana stała się niekwestionowanym liderem na rynku produkcji wyrobów ceramicznych.
1775 Rodzina Tognana rozpoczęła pracę w przemyśle ceglanym w 1775 roku.
1964 Obecna działalność w zakresie wyrobów ceramicznych została zainicjowana w 1946 r., szybko przechodząc od robienia przedmiotów z majoliki do porcelany przy użyciu tradycyjnych metod wypalania, spiekania i zeszklenia.
W 1985 roku firma rozpoczęła współpracę z międzynarodowymi projektantami, takimi jak Mila Schön i Matteo Thun.
1989 Andrea Fontebasso 1760 zostało przejęte w 1989 roku. Jest to marka z Treviso posiadająca długoletnią tradycję, produkująca antyczne wyroby ceramiczne dla XVIII-wiecznych szlachciców. W rzeczywistości Fontebasso byli rodziną ceramików, którzy pracowali w Treviso od połowy XVIII wieku do 1862 roku.
Wprowadzając tę prestiżową markę grupa Tognana zdobywa międzynarodową sławę i oferuje gamę produktów o najwyższych walorach użytkowych, a także najwyższej jakości dla coraz bardziej wymagających i kompetentnych konsumentów. Wyroby ceramiczne o eleganckich kształtach i dekoracjach w klasycznym stylu, w których tradycja rękodzieła spotyka się z innowacją, połączono zarówno z badaniami technologicznymi, jak i logiką dystrybucji.
1990 Partnerstwo firmy z rodziną Morosi rozpoczęło się pod koniec lat 90, a jej kulminacją było przejęcie firmy w 2000 r. Doprowadziło to do istotnych zmian i inwestycji, ukierunkowanych w szczególności na aktualizację systemów i cykli produkcyjnych.
W 2009 r. nowy wzrost spowodowany przez kierownictwo doprowadził do zainstalowania pierwszych linii odlewanych aluminiowych naczyń kuchennych z ceramiczną powłoką wewnętrzną, co stanowiło nowy początek dla firmy.
2012 Marka poszerza ofertę o pierwsze kawiarki.
2014 Z biegiem czasu firma kontynuowała coraz większe inwestycje w segmencie naczyń kuchennych. W wyniku ważnych badań dotyczących oszczędności energii uruchomiono linię naczyń kuchennych Evoluta. Projekt zastawy stołowej i naczyń kuchennych Roq & Ubiqua pojawił się rok później.
2016 r Był dedykowany linii Floatech, na rynek została wprowadzona rewolucyjna powierzchnia wewnętrzna naczyń kuchennych.
2017 r Linia Diamantea została wypuszczona z powłoką wewnętrzną wzmocnioną proszkiem diamentowym, wytrzymującą do 100 000 cykli użytkowania z użyciem metalowych przyborów kuchennych.
Dystrybucja
Strategia wielokanałowa
Strategia dystrybucji Tognana obejmuje różne kanały: od 1000 sklepów detalicznych do 600 sklepów hurtowych oraz HO.RE.CA. Sektor, któremu firma dedykowała specjalny katalog zawierający ponad 1600 produktów.
Obecność za granicą
Oprócz generowania 70% całkowitego obrotu we Włoszech, Tognana działa również za granicą, w szczególności na bałkańskim obszarze Europy i w USA.
Inwestycje
Inwestycje dokonane w ostatnich latach przekształciły Tognana w ważną firmę produkcyjną i międzynarodową markę o ugruntowanej pozycji, która sprzedaje ponad 25 milionów sztuk rocznie. Fakt ten pozwolił na podwojenie obrotów, do poziomu 43 milionów euro w 2015 roku.
Nasze liczby
70 Lat
Siedziba firmy w Casier (Treviso) została otwarta w 1966 r. I od 2000 r. korzysta z dużych inwestycji, w szczególności w zakresie modernizacji i automatyzacji procesów produkcyjnych.
45,000 m2
Centrala firmy Tognana obejmuje działy zarządzania, sprzedaży, badań i rozwoju, a także zakład produkcyjny, zaplecze logistyczne i duży magazyn o powierzchni 14 000 metrów kwadratowych.
Firma zatrudnia 185 pracowników, posiada 1600 salonów sklepowych oraz sprzedaje 25 milionów przedmiotów każdego roku.
25 milionów przedmiotów każdego roku.
Włoski design
Jakość, tradycja i kreatywność typowe dla włoskiego designu to stałe cechy kolekcji Tognana.
70-letnia historia.
Zdolności projektowe odzwierciedlające znak „Made in Italy”, mające ponad 70-letnią tradycje stale mają na uwadze zmieniające się trendy. Przykładem tego jest linia Andrea Fontebasso 1760, długoletnia marka, która rozsławiła na międzynarodowej arenie wyroby ceramiczne wykonywane w Treviso dla XVIII-wiecznej szlachty.
Projekt Tognana łączy tradycję najlepszego włoskiego wykonania z aktualnością w harmonijnym stylu, który jest zawsze współczesny i ponadczasowy, spełniający współczesne wymagania. Od śniadania po koktajle, od porannej kawy po herbatę, od słodkich smakołyków po pizzę, wyroby ceramiczne Tognana dotrzymają Ci towarzystwa przez cały dzień.
Pasja i dbałość o szczegóły.
Wszystkie nasze metody wytwarzania umiejętnie łączą tradycyjny kunszt z najnowocześniejszymi technologiami, tworząc kształty, kolory i efekty, które są zawsze niezwykłe. Pasja i dbałość o szczegóły znajdują odzwierciedlenie w autentycznym włoskim designie, który elegancko podkreśli każde wnętrze domu i sprawi, że każda chwila będzie wyjątkowa.
Film instytucjonalny
Tognana to tradycja, kreatywność, technologia, design i wiele więcej.
Przyjdź i dowiedz się więcej o Tognana. Obejrzyj nasz film.