Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usługi zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce
Promocje

INFORMACJE O ZAKUPACH

Obowiązujące ceny i usługi są wskazane na stronie internetowej w momencie dokonywania zamówienia.
Ceny widoczne na stronie internetowej zawierają podatek VAT.
Produkty będą dostarczane bezpośrednio do miejsca wskazanego w zamówieniu, jako miejsce przeznaczenia.
Towary dostępne w magazynie, zostaną wysłane nie później niż 48 godzin od zamówienia z pomocą naszego spedytora.
Pamiętaj o zachowaniu dowodu zakupu!

DOSTAWA I ZWROT

  • Zamówienia realizowane są w ciągu 1-2 dni roboczych (nie uwzględnia się sobót, niedziel oraz świąt).
  • Zamówienia złożone w piątek po południu zostaną zrealizowane w poniedziałek.

Wszystkie zamówienia na terenie Polski są wysyłane kurierem.
Koszt dostawy zamówionych produktów to 18 zł. Jeśli wartość zamówienia to przynajmniej 200 zł, dostawa produktów jest darmowa.
Na życzenie klienta możliwe jest udostępnienie numeru listu przewozowego w celu śledzenia przesyłki – wystarczy wpisać numer przesyłki na stronie przewoźnika www.dpd.com.pl.

W przypadku braku odbioru przesyłki z winy kupującego i powrotu produktów do Scapol, z kwoty zwrotu potrącana jest opłata pobierana przez przewoźnika.

USZKODZENIA PRZESYŁEK

Jesteśmy pewni i mamy zaufanie do naszych spedytorów, którzy dostarczają zamówienia, jednakże bardzo rzadko mogą trafić się przesyłki uszkodzone. Ważne by przesyłkę sprawdzić w obecności kuriera w momencie jest dostarczenia i w razie uszkodzeń zgłosić je kurierowi i spisać z nim protokół reklamacyjny (podać w nim należy między innymi numer listu przewozowego). O zaistniałej sytuacji należy nas poinformować niezwłocznie telefonicznie (pod numerem 34 365 98 14) bądź mailowo (na adres e-mail sklep@scapol.pl). Uszkodzone dobra wymienimy i wyślemy najszybciej jak to będzie możliwe.

Wszystkie produkty przechodzą kontrolę jakości.

POLITYKA ZWROTU TOWARU

Nie spodobał Ci się zakupiony produkt? Dla nas to nie problem!

Mamy ogromne przekonanie do jakości naszych produktów, ale jeśli nasz produkt nie spełnił Twoich oczekiwaniach zwróć nam go postępując według poniższych wskazówek:

  1. Zwrotu możesz dokonać w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki bez żadnych zobowiązań na swój koszt.

  2. Zwracane produkty muszą być nieużywane, nieuszkodzone i spakowane w oryginalne, niezniszczone opakowanie.

  3. Jeśli planujesz zwrócić towar, skontaktuj się z nami telefonicznie bądź mailowo pod numerem telefonu 34 365 98 14 i adresem mailowym sklep@scapol.pl.

  4. Kieruj wysyłkę zwrotną pod adres:

      SCAPOL SP. Z O.O.

      ul. Kopalniana 10

      42-271 Częstochowa

  1. Pamiętaj by do przesyłki dołożyć formularz zwrotu. Dokument dołączamy wraz z dokumentem zakupu do Twojego zamówienia. Jeśli Ci się zawieruszył, skontaktuj się z nami, a udostępnimy Ci wzór.

  2. Zwrot środków zostanie dokonany w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania zwracanej przesyłki na podane przez Ciebie w formularzu zwrotu konto bankowe.

REKLAMACJE

Reklamacje należy kierować na adres mailowy sklep@scapol.pl w celu konsultacji z serwisem reklamacji. W treści maila należy ująć oraz załączyć: przedmiot reklamacji (kod, nazwę, rozmiar, ilość produktu), opis reklamacji, zdjęcia bądź film, dowód zakupu (faktura lub paragon).
Dalszy proces odbywa się za pomocą kontaktu mailowego z Klientem w celu kontynuowania procesu reklamacyjnego.

GWARANCJA PRODUKTÓW

Producenci naszych produktów udzielają 2-letniej gwarancji na produkty. Zastrzegają jednak, ze gwarancja obejmuje wyłącznie wady fabryczne. Gwarancja nie obejmuje części zapasowych oraz uszkodzeń wynikających z użytkowania produktu niezgodnie z instrukcją obsługi.

FORMY PŁATNOŚCI

Przelew
By dokonać płatności za pomocą przelewu należy przelać należność ze swojego banku na konto:

Bank: SANTANDER
Częstochowa 42-202, ul. Józefa Piłsudskiego 5
POLSKA
Nazwa konta: SCAPOL Sp. z o. o.
Numer konta: 0001 3062 0493
IBAN: PL 59 1090 2590 0000 0001 3062 0493
SWIFT: WBKPPLPP

Jak tylko otrzymamy należność na konto, wysyłamy zamówione dobra na adres docelowy.

PayPal
Podczas dokonywania płatności zostaniesz odesłany na bezpieczny serwer systemu PayPal, gdzie zostaniesz poproszony o podanie danych instrumentu płatniczego. Dane są uwierzytelnione
i szyfrowane za pomocą protokołu SSL do kanału PayPal oraz używane do natychmiastowego uzyskania zgody dokonania płatności.

PayU
Podczas dokonywania płatności zostaniesz odesłany na bezpieczny serwer systemu PayU, gdzie zostaniesz poproszony o podanie danych instrumentu płatniczego. Dane są uwierzytelnione
i szyfrowane za pomocą protokołu SSL do kanału PayU oraz używane do natychmiastowego uzyskania zgody dokonania płatności.