INFORMACJE O ZAKUPACH
Obowiązujące ceny i usługi są wskazane na stronie internetowej w momencie dokonywania zamówienia.
Ceny widoczne na stronie internetowej zawierają podatek VAT. Produkty będą dostarczane bezpośrednio do miejsca wskazanego w zamówieniu, jako miejsce przeznaczenia. Po dokonaniu zakupu otrzymają Państwo mailowe potwierdzenie zamówienia. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości (np. błędy adres, nr telefonu) prosimy o niezwłoczną informację pod adres: sklep@scapol.pl
W przypadku braku odbioru przesyłki z przyczyn zależnych od kupującego i powrotu produktów do firmy Scapol, z kwoty zwrotu za produkty potrącana jest opłata za zwrot pobierana przez przewoźnika.
Pamiętaj o zachowaniu dowodu zakupu!
DOSTAWA
Zamówienia realizowane są w ciągu 1-2 dni roboczych (nie uwzględnia się sobót, niedziel oraz świąt) po zarejestrowaniu płatności za zamówienie. Prosimy pamiętać, iż w przypadku zwykłego przelewu bankowego, rejestracja może nastąpić po upływie dnia.
Wszystkie zamówienia wysyłane są kurierem.
Koszt dostawy zamówionych produktów to (w zależności od wybranej metody dostawy): 11,90; 17,90 lub 20,90 zł. Jeśli wartość zamówienia przekracza 200 zł, dostawa produktów, na terenie Polski, jest darmowa.
W dnu wysyłki, otrzymają Państwo potwierdzającą widomość mailową zawierającą numer listu przewozowego w celu śledzenia przesyłki – wystarczy wpisać numer przesyłki na stronie przewoźnika https://www.dpd.com/pl/pl/odbieram-paczke/ Pod tym samym linkiem, możesz też samodzielnie zarządzać swoją przesyłką.
USZKODZENIA PRZESYŁEK
Jesteśmy pewni i mamy zaufanie do naszych spedytorów, którzy dostarczają zamówienia, jednakże bardzo rzadko mogą trafić się przesyłki uszkodzone. Ważne by przesyłkę sprawdzić w obecności kuriera w momencie jej dostarczenia i w razie uszkodzeń zgłosić je kurierowi i spisać z nim protokół reklamacyjny pamiętając przede wszystkim o numerze przesyłki. Kopię protokołu wraz z krótkim opisem sytuacji prosimy przesłać na adres e-mail sklep@scapol.pl W ten sposób będziemy mogli zająć się Państwa sprawą i szybko ją rozwiązać.
Wszystkie produkty przed wysyłką przechodzą kontrolę jakości i pakowane są pod monitoringiem. Kolory które widzisz na monitorze mogą nieznacznie różnić się od rzeczywistych kolorów produktów. Może to wynikać ze sposobu kalibracji Twojego monitora.
POLITYKA ZWROTU TOWARU
Nie spodobał Ci się zakupiony produkt? Dla nas to nie problem!
Mamy ogromne przekonanie do jakości naszych produktów, ale jeśli nasz produkt nie spełnił Twoich oczekiwaniach zwróć nam go postępując według poniższych wskazówek:
Zwrotu możesz dokonać w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki bez żadnych zobowiązań na swój koszt.
Zwracane produkty muszą być nieużywane, nieuszkodzone i spakowane w oryginalne, niezniszczone opakowanie.
Jeśli planujesz zwrócić towar, zaloguj się na swoje konto w naszym sklepie www.scapol.pl, a następnie uzupełnij formularz znajdujący się https://scapol.pl/pl/content/7-polityka-zwrotu
Kieruj wysyłkę zwrotną pod adres:
- SCAPOL SP. Z O.O.
- ul. Kopalniana 10
- 42-271 Częstochowa
Zwrot środków zostanie dokonany w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania zwracanej przesyłki na podane przez Ciebie w formularzu zwrotu konto bankowe.
REKLAMACJE
Reklamacje należy kierować na adres mailowy sklep@scapol.pl wraz ze zdjęciami/opisem wady produktu oraz dowodem zakupu (faktura lub paragon). Nasz dział reklamacji skontaktuje się z Państwem w celu ustalenia procedury reklamacji. W przypadku wystąpienia konieczności sprawdzenia produktu przez nasz serwis, wysyłkę we własnym zakresie należy kierować na adres:
- SCAPOL SP. Z O.O.
- ul. Kopalniana 10
- 42-271 Częstochowa
GWARANCJA PRODUKTÓW
Producenci naszych produktów udzielają 2-letniej gwarancji na produkty. Zastrzegają jednak, ze gwarancja obejmuje wyłącznie wady fabryczne. Gwarancja nie obejmuje części zapasowych oraz uszkodzeń wynikających z użytkowania produktu niezgodnie z instrukcją obsługi.
FORMY PŁATNOŚCI
Przelew
By dokonać płatności PLN za pomocą przelewu należy przelać należność ze swojego banku na konto:
ODBIORCA: SCAPOL Sp. z o. o.
UL. Kopalniana 10, 42-271 Częstochowa
Konto bankowe SANTANDER 59 1090 2590 0000 0001 3062 0493
By dokonać płatności EURO za pomocą przelewu należy przelać należność ze swojego banku na konto:
ODBIORCA: SCAPOL Sp. z o. o.
UL. Kopalniana 10, 42-271 Częstochowa
Konto bankowe ING BANK ŚLĄSKI SA PL95 1050 1142 1000 0023 1193 6849
SWIFT / BIC: INGBPLPW
Akceptujemy również płatności za pośrednictwem
PayPal
PayU
Pobranie - Płatność dokonywana jest w momencie odbioru paczki u kuriera.