19 wrz, 2019

TOGNANA

Wysłane Przez: Scapol Sp. z o.o. Scapol W: Root Komentarz: 0 Trafienie: 303

Porcelana od 1775 r.

aart1b.jpg

Początek rodzinnej działalności przemysłowej Tognana sięga 1775 roku. Obecna firma zajmująca się wyrobami ceramicznymi, została otwarta w 1946 roku. Przechodząc w krótkim czasie z majoliki do porcelany, wytwarzanej tradycyjnymi metodami wypalania, spiekania i zeszklenia. Firma szybko stała się jednym z głównych krajowych producentów naczyń porcelanowych wysokiej jakości, a jej reputacja uległa dalszej poprawie dzięki połączeniu z New Fontebasso S.p.A. w 1989 roku.

Towarzystwo Ceramiczne Andrei Fontebasso S.p.A, w produkcji wyrobów ceramicznych działa od 1760 r, następnie również w produkcji porcelany szlachetnej.

aaa4.jpg

Współpraca z rodziną Morosi rozpoczęła się w 1998 r., a jej zwieńczeniem było wykupienie całej nieruchomości w 2000 r. i rozpoczęcie odnowy marki. Dziś marka Tognana stała się niekwestionowanym liderem na rynku produkcji wyrobów ceramicznych.

IMAGE.png  1775  Rodzina Tognana rozpoczęła pracę w przemyśle ceglanym w 1775 roku.

IMAGE1.png1964 Obecna działalność w zakresie wyrobów ceramicznych została zainicjowana w 1946 r., szybko przechodząc od robienia przedmiotów z majoliki do porcelany przy użyciu tradycyjnych metod wypalania, spiekania i zeszklenia.

IMAGE3.pngW 1985 roku firma rozpoczęła współpracę z międzynarodowymi projektantami, takimi jak Mila Schön i Matteo Thun.

IMAG4.png1989 Andrea Fontebasso 1760 zostało przejęte w 1989 roku. Jest to marka z Treviso posiadająca długoletnią tradycję, produkująca antyczne wyroby ceramiczne dla XVIII-wiecznych szlachciców. W rzeczywistości Fontebasso byli rodziną ceramików, którzy pracowali w Treviso od połowy XVIII wieku do 1862 roku.

aart5.jpg

Wprowadzając tę prestiżową markę grupa Tognana zdobywa międzynarodową sławę i oferuje gamę produktów o najwyższych walorach użytkowych, a także najwyższej jakości dla coraz bardziej wymagających i kompetentnych konsumentów. Wyroby ceramiczne o eleganckich kształtach i dekoracjach w klasycznym stylu, w których tradycja rękodzieła spotyka się z innowacją, połączono zarówno z badaniami technologicznymi, jak i logiką dystrybucji.

IMAGE5.png1990 Partnerstwo firmy z rodziną Morosi rozpoczęło się pod koniec lat 90, a jej kulminacją było przejęcie firmy w 2000 r. Doprowadziło to do istotnych zmian i inwestycji, ukierunkowanych w szczególności na aktualizację systemów i cykli produkcyjnych.

IMAGE%206.pngW 2009 r. nowy wzrost spowodowany przez kierownictwo doprowadził do zainstalowania pierwszych linii odlewanych aluminiowych naczyń kuchennych z ceramiczną powłoką wewnętrzną, co stanowiło nowy początek dla firmy.

 IMAGE7.png2012 Marka poszerza ofertę o pierwsze kawiarki.

IMAGE8.png2014 Z biegiem czasu firma kontynuowała coraz większe inwestycje w segmencie naczyń kuchennych. W wyniku ważnych badań dotyczących oszczędności energii uruchomiono linię naczyń kuchennych Evoluta. Projekt zastawy stołowej i naczyń kuchennych Roq & Ubiqua pojawił się rok później.

a2a.jpg

IMAGE911.jpg2016 r Był dedykowany linii Floatech, na rynek została wprowadzona rewolucyjna powierzchnia wewnętrzna naczyń kuchennych.

IMAGE10.png2017 r Linia Diamantea została wypuszczona z powłoką wewnętrzną wzmocnioną proszkiem diamentowym, wytrzymującą do 100 000 cykli użytkowania z użyciem metalowych przyborów kuchennych.

art15.jpg

Dystrybucja

Strategia wielokanałowa
Strategia dystrybucji Tognana obejmuje różne kanały: od 1000 sklepów detalicznych do 600 sklepów hurtowych oraz HO.RE.CA. Sektor, któremu firma dedykowała specjalny katalog zawierający ponad 1600 produktów.

Obecność za granicą
Oprócz generowania 70% całkowitego obrotu we Włoszech, Tognana działa również za granicą, w szczególności na bałkańskim obszarze Europy i w USA.

Inwestycje
Inwestycje dokonane w ostatnich latach przekształciły Tognana w ważną firmę produkcyjną i międzynarodową markę o ugruntowanej pozycji, która sprzedaje ponad 25 milionów sztuk rocznie. Fakt ten pozwolił na podwojenie obrotów, do poziomu 43 milionów euro w 2015 roku.

WRPROQ_A1webb.jpg

Nasze liczby
70 Lat
Siedziba firmy w Casier (Treviso) została otwarta w 1966 r. I od 2000 r. korzysta z dużych inwestycji, w szczególności w zakresie modernizacji i automatyzacji procesów produkcyjnych.

45,000 m2
Centrala firmy Tognana obejmuje działy zarządzania, sprzedaży, badań i rozwoju, a także zakład produkcyjny, zaplecze logistyczne i duży magazyn o powierzchni 14 000 metrów kwadratowych.
Firma zatrudnia 185 pracowników, posiada 1600 salonów sklepowych oraz sprzedaje 25 milionów przedmiotów każdego roku.

IMAGE11.png   25 milionów przedmiotów każdego roku.

a2a2.jpg

Włoski design
Jakość, tradycja i kreatywność typowe dla włoskiego designu to stałe cechy kolekcji Tognana.


70-letnia historia.
Zdolności projektowe odzwierciedlające znak „Made in Italy”, mające ponad 70-letnią tradycje stale mają na uwadze zmieniające się trendy. Przykładem tego jest linia Andrea Fontebasso 1760, długoletnia marka, która rozsławiła na międzynarodowej arenie wyroby ceramiczne wykonywane w Treviso dla XVIII-wiecznej szlachty.

art7.jpg

Projekt Tognana łączy tradycję najlepszego włoskiego wykonania z aktualnością w harmonijnym stylu, który jest zawsze współczesny i ponadczasowy, spełniający współczesne wymagania. Od śniadania po koktajle, od porannej kawy po herbatę, od słodkich smakołyków po pizzę, wyroby ceramiczne Tognana dotrzymają Ci towarzystwa przez cały dzień.

Pasja i dbałość o szczegóły.
Wszystkie nasze metody wytwarzania umiejętnie łączą tradycyjny kunszt z najnowocześniejszymi technologiami, tworząc kształty, kolory i efekty, które są zawsze niezwykłe. Pasja i dbałość o szczegóły znajdują odzwierciedlenie w autentycznym włoskim designie, który elegancko podkreśli każde wnętrze domu i sprawi, że każda chwila będzie wyjątkowa.

aart3.jpg

Film instytucjonalny
Tognana to tradycja, kreatywność, technologia, design i wiele więcej.
Przyjdź i dowiedz się więcej o Tognana. Obejrzyj nasz film.

youtube%20ok.png

Komentarze

Zostaw komentarz